Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij L'Angolo Divino. Meer weten? Ontdek meer
Myra
20 jun 2026 om 20:01
Alled prima
Maikel
20 jun 2026 om 12:09
Telkens weer zelfde gedoe: beste pizza's van Gouda slechte service/bezorging. Na 90 min gebeld, thuisbezorgd was het probleem vorige keer was de bezorger gevallen. Efin advies: bestel via site of ga er gewoon eten en bestel niet via TBZ.
Daphne
17 jun 2026 om 22:35
Het eten smaakte weer erg lekker. Bruschetta altijd goed, tiramisu ook. Lasagne leek wat weinig, maar smaakte erg goed. Pasta was veel en had ook veel smaak.
Ollivier
12 jun 2026 om 23:05
Duurt echt moeilijk lang. Pizza is top! Crostini’s zijn beter in het restaurant te bestellen.
hans
7 jun 2026 om 18:03
was weer lekker, maar uur te vroeg. Gelukkig waren we thuis
Faas
2 jun 2026 om 7:25
Pizza was heeurlijk
Monica
28 mei 2026 om 19:11
Heerlijke warme , smaakvolle pizza.Ook glutenvrij, iedere keer weer een feestje.
Maikel
23 mei 2026 om 11:15
Dit zijn en blijven veruit de beste pizza's in Gouda. Echter was er blijkbaar iets misgegaan met de bestelling (bezorger onderweg gevallen), moesten er zelf achteraan bellen (na 1,5u gedaan). Excuus gekregen en daarna binnen normale tijd perfecte pizza.